Altered Premium Pack
When facing a descent into an infernal plane, adventurers need to be prepared. What better preparation than having more space for loot? The Altered Premium Pack provides more options for storage space, along with an in-game title newly introduced with this pack. This pack contains the following items: 1 42-slot bag 8 Shared Bank Slots* 16 Bank Slots Title: The Altered 200 ZEN is awarded immediately upon purchasing this pack. The ZEN currency can be used across characters on your account. The pack contents can only be claimed on one character per account. *An account can have a maximum of 88 Shared Bank Slots. If an account already has the maximum, the Shared Bank Slots will not be awarded upon opening the pack. You can collect these items at the Reward Claims Agent in Protector's Enclave, or through the "Claim Rewards" button on the Landing Page, once you complete the tutorial.