Alien: Rogue Incursion Evolved Edition
Made for Alien fans. Built for action-horror. Re-envisioned for Xbox. Play as rogue Colonial Marine Zula Hendricks in the terrifying first chapter of a two-part saga set between the Alien and Aliens films. Sent to investigate a distress call on the remote planet Purdan, Zula uncovers a secret Weyland-Yutani blacksite overrun by deadly Xenomorphs. Stalking, hunting, and attacking at every turn, these Xenomorphs' ferocity is matched only by their unpredictability. Aided by your synth companion, Davis 01, fight and survive using your weapons, skills, and sheer determination against a deadly Xenomorph incursion in this gripping original story. Rebuilt for Xbox with stunning visuals, 60 fps, 3D audio, haptic feedback, and adaptive triggers, Alien: Rogue Incursion Evolved Edition delivers a cinematic action experience that makes you truly feel like you’re inside the world of Alien.