The BehemothAction & adventure
Enjoy both of The Behemoth’s Alien Hominid games in a discounted bundle celebrating the past, present, and future of all things alien! For some classic couch co-op goodness, revisit Alien Hominid HD from 2004, where the excitement and chaos of run ‘n’ gun adventure awaits in nostalgic level design, bosses, and mini-games, including all PDA levels! Looking for more chaos? Need more silly alien moments in your life? Stuck on that one challenging boss from that one level with that one mechanic that makes you go AAAAAAAAAAA!? Whatever the case, we have more aliens up our sleeves! Switch over to Alien Hominid Invasion for 4-player capabilities and loads of new customization options, playstyles, and enemies. Continue the story of Alien Hominid HD through a non-linear leveling experience that allows you to strategically plan your attack against the enemy headquarters. Find out what happened to the original alien, get your revenge, and most importantly, make your Mothership proud!