Star Salvager
HET KLASSIEKE SPELHALLENSPEL HERUITGEVONDEN Star Salvager is een revolutionaire actie-puzzelgame, geïnspireerd door klassieke arcadehalspellen. VERBIND blokken, VERNIEL de buitenaardse horde en OVERLEEF in een veld vol ruimtepuin met innovatieve mechanieken die puzzels en gevechten combineren. Welkom in het Hemelse Moeras, de "Bermudadriehoek" van asteroïdengordels. Om te overleven moet je puzzels in realtime oplossen, procedureel gegenereerde kaarten verkennen en een breed scala aan wapens en verdedigingen beheersen die je onderweg vindt. In Star Salvager is je ruimteschip je puzzelraster! Navigeer het door gevaarlijke asteroïdenvelden, verzamel mineraalblokken en combineer ze om krachtige combinaties te creëren. Gebruik je omgeving om blokken te herpositioneren, laad je wapens en schilden op en houd tegelijkertijd vijanden op afstand. Elke succesvolle combo brengt je dichter bij de overwinning! Een retrogame die zo uit de gouden tijd van arcadekasten lijkt te komen – maar met een moderne twist! Fans van roguelikes en nieuwe uitdagingen zullen genieten van de originele mechanieken, de luchtige humor en de swingende soundtrack van Star Salvager. Dit spel? Het is een INTERSTELLAR FEEST!