Smurftastic Collection
1, 2, 3, Smurf! Retrieve 3 smurftastic adventures in 1 bundle! In The Smurfs: Mission Vileaf, the wizard Gargamel just put his hands on the formula of a toxic evil plant: the VILEAF. PAPA SMURF decides to ask some of his fellow Smurfs to help him find the ingredients for a super powerful antidote for all the plants sick from the VILEAF. In its sequel, The Smurfs 2: The Prisoner of the Green Stone, liberate the village of the Smurfs from the grip of the Green Stone with your crack team and the help of the SmurfoMix! In Smurfs Kart, the whole family can choose one Smurf, its kart and special power, then you’re ready to go on wild races!