Mad Experiments: Escape Room
Award-nominated cross-platform escape game. Alone or with up to 5 players, explore 3 unique rooms, solve mind-bending puzzles, and unravel the dark secrets of the Professor Cheshire and his experiments. ESCAPE WITH FRIENDS Play alone or in a team of up to 6 players. In first-person view, explore and gather clues that will help you to solve the puzzles of the room. As you solve puzzles, you unravel story bits and gets closer from the exit. Challenge yourself with time limit, or take your time and play in Relax mode with unlimited time! FIND CLUES AND UNRAVEL A DARK STORY Interact and examine with dozens of objects to uncover the secrets of the rooms and understand why the Professor does all this. Chapter 1: The Mansion Lab You have been "invited" by Professor Cheshire and his assistant Hildegarde to try their new experiments. They are obsessed with people’s minds and want to see how you react to their tests. Chapter 2: Memory Loss Cheshire's experimentations damaged your brain and you are now in a coma. Hildegarde wants to help you to wake up by recovering your memory... Chapter 3: Lost Childhood You will keep diving into the past of Hildegarde. In her child room, you will witness what her daily life looked like when she got into Cheshire's lab.