Lou's Revenge
Lou's Revenge is the first satirical action-RPG in which you can play Lou, Satan’s son! Ever wondered what it's like to be Satan's son? Nothing special... Brawls, endless joy and reckless shooting — the usual routine. Save Hell! Wait... What? Yup, that's right - Hell! It's not the place it used to be - Hell's been possessed. Possessed by the most vile dark hideous evil the world has known — people. They've turned your stronghold of sin into a madhouse, and only you can stop them! Choose the right side of evil and rescue your "princess" — the most badass dare-deviless Hell has ever seen.