Furi
You were captured. Look what they’ve done to you… The jailer is the key, kill him and you’ll be free. Fight your way free in this ultra-responsive, fast-paced sword fighting and dual-stick shooting game. Boss design by Takashi Okazaki. Original soundtrack by Carpenter Brut, Danger and more!