Claybook
Claybook is a unique world made entirely of clay. Everything acts like it's made of real clay. Every inch of the environment can be shaped and molded. Everything has matter inside it, not just an outer shell. Clay can be liquid or solid, it can be deformed and destroyed. In the game, you step into the shoes of brave kids who bring the Claybook to life. Each chapter of the book challenges you with unique obstacles and puzzles. You possess clay blobs and morph them into different shapes in order to overcome tricky situations. Each shape has its own strengths and weaknesses, some even have special powers.