BBQ Simulator: The Squad
Unleash your inner BBQ master with 'BBQ Simulator: The Squad'. Grill, toss, and laugh as things go hilariously haywire, from flying steaks to BBQ mishaps. Join up to 8 friends in multiplayer co-op or fly solo. Whether you're out for a tranquil BBQ in your garden or aiming to dish out a feast, be ready for a rollercoaster of emotions - and airborne meat. Hunger's ticking clock demands timely service. Collaborate, cook, and ensure every player is fed before they keel over from hunger. Divide tasks, face unexpected challenges from weather changes to mischievous flies, and defend your precious grill at all costs!