Aggelos
Step through time and discover a mesmerizing new action-RPG that looks like it was plucked straight out of the 16-bit era, but plays like a modern-day marvel! Inspired by non-linear Japanese retro adventures, Aggelos hurls players into the middle of a colossal struggle for survival as beings from another dimension threaten to invade the peaceful Kingdom of Lumen. Bursting with secrets and side-quests, and boasting slick melee combat that any 2D action game would envy, Aggelos is the perfect combination of retro style and modern-day game design.