Pets Hotel
Start your adventure and open your own Pets Hotel! Take care of different types of animals. All your little guests have different needs. The owners will tell you all about them, and it is your job to feed the pets according to their demands. Don’t forget about grooming and play-time! A satisfied customer is the best business strategy of all! Manage your pet hotel. One of the biggest challenges that await you in Pets Hotel is designing and running a place where your customers can stay assured that they are leaving their beloved pets in good hands. The competition never sleeps! Have fun with your guests! Your guests have their requirements! Make sure you offer them enough daily entertainment and exercise to keep them strong, healthy, and relaxed. Take them for walks, pet them, give them treats, and play with balls. Make all kinds of animals feel at home in your hotel. Start from scratch and build your pet hotel empire! As the game progresses, you will expand your business and make it the most premier pets hotel of all time! Imagine a place with a multitude of rooms, each designed and decorated for a different type of animal, with huge playgrounds surrounding your premium hotel! A truly fabulous venue that you can create yourself.