Guidus Zero
The Mysterious Sinkhole "Scar" Long ago, during an era of racial wars fought to control the continent, a massive sinkhole suddenly appeared at its center. Born for unknown reasons, what secrets does this mysterious sinkhole hold? Join the famous explorers of the continent and dive into the unknown to uncover the secrets of the Scar. Real-Time Grid-Based Action Guidus Zero is a real-time grid-based roguelike game where you navigate the field in four directions. Pay close attention to the positions of enemies and their attack ranges. Time your moves precisely to dodge all enemy attacks and aim for a no-hit clear. Spirit Power and Treasure Chests While exploring the Scar, you will come across relics imbued with mystical powers and receive blessings from spirits that aid you in combat. Forge strong bonds with them to unleash even greater power. Enemies Corrupted by Dark Blood A dark aura rises from the deepest parts of the Scar, bringing forth corrupted enemies. Defeat various enemies and powerful bosses as you descend to the deepest floor of the Scar. The secrets of the Scar and the source of the dark aura await you there.