Formula Legends
Formula Legends takes you on a journey through the sport’s most iconic eras. From the roaring machines of the ’60s to today’s cutting-edge technology, experience the evolution of open-wheel racing in a beautifully stylized world. 🏁 Drive Through Time Slide into the cockpit of 16 legendary cars, each inspired by iconic designs from the ’60s to the modern day. Every model captures the feel of its era. 🏎️ Iconic Circuits, Reimagined Race across 14 evolving circuits, inspired by historic locations. From sun-soaked yacht docks to sweeping elevation changes, these tracks blend nostalgia with bold, fresh twists. 🌧️ Master the Elements Rain-soaked asphalt. Strategic pit stops. Changing eras. You’ll need more than just speed—fine-tune your racecraft, from battery management to slipstreaming, and chase the perfect lap. 🏆 Legends Behind the Wheel Every era has its heroes. Race with fictional drivers inspired by real-world legends—each with unique helmets and skill perks: tire whisperers, wet-weather masters, and pit-stop strategists. 📖 A Journey Through Racing History In Story Mode, relive defining moments of Formula racing. Conquer era-based championships, master classic machines, and carve your name into motorsport history. 🎮 Compete Create your own races and championships, climb global Time Attack leaderboards.