Formula Legends : Iconic Tracks
Three countries. Decades of racing history. Countless legendary laps. Expand your Formula Legends experience with the Iconic Tracks Pack. Master Austria across three eras — Vintage, Classic, and Modern. Take on Malaysia in its Classic form, and test your skills on Bahrain, featuring both Classic and Modern variations. Every track has been meticulously recreated to capture the rhythm, challenge, and atmosphere of its era. Key Features - 3 legendary circuits, spanning multiple eras: Austria – Vintage, Classic, Modern Malaysia – Classic, Modern Bahrain – Modern - Era-accurate presentation: Relive the evolution of racing, from historic machines to modern precision. - New career challenges: Push your mastery across decades of motorsport history. - Time Trials & Leaderboards: Compete with the global community for the fastest laps. - Fully integrated: Career and Quick Race modes — history rewards mastery. Precision, courage, and speed will define your legacy.