Two & One Hundred Ways Bundle
The "Two & One Hundred Ways Bundle" offers you more than 300 level of puzzle fun. Two Hundred Ways gives puzzle fans twice as many mental challenges to overcome. The mission of each of its 200 levels sounds easy: guide one or more balls to the exit. But levels with up to three different layers and numerous ball traps don't make this task a walk in the park. Luckily, players can use dozens of tools to help them reach their goal - but using more tools means that their level score will go down... 115 tricky levels to solve "One Hundred Ways" on PC. The Xbox One-version contains 18 exclusive new levels and was optimized for controlling with the Xbox One gamepad. Overall, there are 133 levels to be solved! Think outside the box to have benefits for both games!