It Could Happen To You
Your peaceful holiday is interrupted when the small village you’re staying in becomes terrorized by strange lights roaming the night and bizarre cattle mutilations. Enigmatic men in black are stalking the villagers, and some have gone missing. You are their only chance to find them. Will you be able to save everyone and learn what is really happening when the sun goes down? Prepare yourself for a mystery that will follow you home. This could happen to you. Features: * Immersive, thrilling story with a branching narrative and multiple endings. * Multiple locations to explore, with a day-and-night cycle. * Unique retro visual style that mixes pixel art with photography. * Original 80’s creepy synth soundtrack. * Point-and-click mechanics.