ASCENDANCE - First Horizon
Betreed de mysterieuze wereld van ASCENDANCE en beleef een betoverende en vredige reis naar de hemel en daarbuiten. ASCENDING is een kalmerend, ontspannend en minimalistisch 3D platformspel, beleefd vanuit de eerste persoon. Baan je weg met raadselachtige capaciteiten en stijg met de betoverde windplatformen voorbij de grenzen van de hemel in een wereld die rondom jou evolueert en transformeert. Een reis die je door de verschillende tijdperken van de wereld brengt, wacht je op.