SPLITGATE: Arena Reloaded
SPLITGATE: Arena Reloaded delivers classic arena combat and a reimagined battle royale in one free-to-play experience. Jump into fast-paced arena modes or drop into Arena Royale, built for less looting and more shooting. Less Looting, More Shooting: Experience battle royale reimagined for arena shooter fans. Drop into one of four distinct biomes, vote with your lobby on where to fight, and compete in 24-player matches built around one philosophy: less looting, more shooting. Earn cash through kills, damage, and mid-match Arena Events like Hot Zone, Splitball, and Firecracker. Upgrade instantly on the move and outlast the competition. The Arena Is Back: Hop into fast-paced matches with customizable loadouts or test yourself in Classic Arena with equal starts. Fight across fan-favorite modes like Team Deathmatch, King of the Hill, and Domination, or let loose in party modes like Gun Game and Shotty Snipers. Contest power-ups across the arena to gain temporary advantages and turn the tide of battle. Grind & Progress: Earn rewards with every match as you level up your Career, unlock weapons and cosmetics, and prove yourself on ranked leaderboards. Each weapon has its own progression path with unique camos to showcase mastery. Climb from Rookie to Prime across 1000+ levels to prove you are a master of the arena. Portals With a Purpose: Utilize portals to outplay your opponents in ways no other shooter can match. Flank from impossible angles, escape certain death, or lock down key positions using Portal Overloading. Clear enemy portals with EMP Grenades and claim territory for your team.