Spectre Divide
Spectre Divide is the genre-evolving 3v3 tactical shooter driven by Duality. Use Duality to control two bodies in real-time, letting you defend two sites at once, cover your own cross, or even trade yourself. Master tactical gunplay and an arsenal of future tech to achieve infamy. DUALITY: ONE MIND, TWO BODIES Use Duality to freely swap between your second body—called a Spectre—at any moment to outplay the enemy team. Strategically place your Spectre to cover multiple sites across the map, play two angles at once, and quickly reinforce teammates. Death can’t stop you. Your Spectre is a second chance at victory, giving you twice the uptime so you can run it back and make sure to hit your shots the second time around. TENSE, TACTICAL, GUNPLAY Hold, peek, or push using aim-down-sights (ADS) gunplay. True-to-crosshair accuracy means you can shoot on the move. Master combinations of 20 different weapons for infinite paths to victory. FUTURE TECH ARSENAL Pick from 9 Sponsor kits, each with a distinct loadout to fit your playstyle. Whether you love to set traps, drop smokes, or support teammates—Sponsors let you flex on the opposition. Every Sponsor loadout is integrated with Duality, so grab your guns, grab your gear, and craft new ways to outplay the competition. CRAFTED FOR COMPETITION Earn rank as a team or a solo competitor in highly competitive ranked matchmaking. Or get your reps in with casual and custom play. Every match matters with Crews, a weekly engagement-based competition, where teams of 50-60 players compete to score the most points and move up the seasonal leaderboard. Custom networking technology and a modern anti-cheat approach means you can focus on the win instead of the playing field. VISCERAL, ANIME-INSPIRED WORLD Spectre Divide’s style is rooted in sci-fi comic book art and the classic Japanese cel animation of the ‘90s. The world has a hand-drawn look and feel, capturing the same energy and momentum as the concept sketch. The style presents clean visual reads, perfect for executing next-level plays. FORGE YOUR LEGACY No predetermined characters—this is your climb. Personalize the look of your own pair of competitors and crush the competition in style. Customize faces, hair styles, tattoos, outfits, and weapons, then live your journey to champion.