Lorn's Lure
Leaving his home colony while tracking a mysterious glitch, an android finds himself in the midst of a vast and dangerous structure, completely hidden from his people’s knowledge. Unable to go back, you must keep going to find out where he is being led… And why he left in the first place. Features: ▪ BACK TO THE PAST - retro ‘90s PC graphics with a modern flair, ▪ DIVE INTO THE STORY - uncover the mysterious lore as you traverse the world, ▪ CHALLENGE YOURSELF - jump, climb, slide, and scan your way around obstacles, using simple mechanics, ▪ SOAK IN THE ATMOSPHERE - discover the dark, horror, foreboding world, ▪ SKY’S THE LIMIT - with no “parkour ledges”, climb almost any vertical wall face using your pickaxes, ▪ TOUGH, BUT FAIR - your mistakes won’t be punished by redoing lengthy sections. Just keep climbing! ▪ FIND YOUR PACE - take in the sights or speedrun the game. The choice is yours. Reviews: “Lorn's Lure got its (climbing) hooks into me and has been one of the most distinct games of the year so far.” - PC Gamer “For anyone looking for a real challenge, there’s a lot to like. Speedrunners will have a lot of fun with it” - Alpha Beta Gamer “New and eldritch and, at times, perfectly maddening.” - Rock Paper Shotgun “It's weird, it's different, it's also strangely addictive” - Vinesauce Vinny Additional languages: - Ukrainian (UA/УКРАЇНСЬКА).