Loan Shark
You’re an indebted angler, trapped in a vicious cycle of borrowing and desperation. One dark, endless night at sea you haul up something unnatural: a talking fish named Cagliuso. It promises you riches — but its bargains come with terrifying strings. In LOAN SHARK, the nets you cast bring more than fish. They pull you toward sacrifice, secrets, and a deadline you may never meet. The “loan shark” isn’t just metaphoric — something is stalking the waters, your time is running out, and every deal you strike pushes you deeper into the unknown.