Psalm 5:9-13
Step into Psalm 5:9-13, a first-person psychological horror game with a VHS effect and a tense, oppressive atmosphere. At first glance the place seems ordinary, but the further you go, the more it reveals its true nature. Explore the location, search for anomalies, and keep moving as frightening things wait along the way. Built as a short walking simulator experience, Psalm 5:9-13 focuses on tension, unsettling details, realistic visuals, high-quality sound, and a compact horror journey that can be completed in about 30 minutes.