Lost Ember: Rekindled Edition
The Rekindled Edition of the acclaimed adventure features not only improved visual fidelity powered by Unreal Engine 5! A breathtakingly beautiful world holds the secrets of its past for you and your companion to uncover in this 5-hour journey. Experience the contrasting stories of the fall of mankind and the lush life in a world reclaimed by nature with a wolf as your main character and a determined companion at your side. Explore the land, sea, and air, as you possess any creature you come across to experience life from a whole new perspective. Fly through gargantuan canyon valleys as a parrot! Tumble through the grass as a wombat! Swim through shimmering lakes as a fish! Your journey will take you from densely wooded jungles, to lush rainforest canopies, to barren desert plains and archaic temples. Ultimately, you'll discover a tale of loyalty, despair, and betrayal, as echoes of the lost Yanrana culture come to life in a lush wilderness devoid of man.