KEMCO RPG Selection Vol. 6
Now you can enjoy 4 RPGs; Asdivine Kamura, Alphadia Genesis, Liege Dragon, Dragon Lapis in one bundle! ◆Asdivine Kamura I will reclaim the stolen world with you― A grand Japanese-style fantasy where four cute companions travel through a modified world. ◆Alphadia Genesis An epic revolving around Energi. Amidst the energy overflowing in the earth, the waves of history and nations sway the destiny of young heroes. ◆Liege Dragon Defeat the approaching hordes of enemies! A fantasy RPG where a boy who has lost his memory faces the threat of an evil dragon along with a princess who lost her father. ◆Dragon Lapis Once again, the hero I dreamed of― Retro graphics and sound combined with the latest gaming experience! An adventure that stirs nostalgia involving two dragons.