Dreamscapes - Nightmare's Heir
Two years after waking from her coma, Laura believes she’s free from nightmares. But the Sandman, who once held her soul captive, is back for revenge. A relaxing trip to a snowy mountain resort turns tragic when Tim falls from a cliff and slips into a coma. Bound by her vow not to use her Power for personal gain, Laura can’t save him herself. Desperate, she turns to an old friend (the player) and enters Tim’s subconscious, now under the Sandman’s dark influence. Explore haunting dreamscapes, solve intriguing puzzles, and face the shadows before the Sandman claims his next heir.