Chess Battle
Розвивайте мислення, тактику та візуальну пам'ять за допомогою найпопулярнішої гри на світі. Стратегічно плануйте та ведіть свою армію до перемоги — вдосконалюйте шахові навички та відкривайте в собі внутрішнього гросмейстера! Ваші навички пройдуть суворе випробування у змаганні з іншими гравцями з різних куточків світу в онлайн-режимі — об'єднуйтеся в пари з гравцями з аналогічними навичками, збирайте монети, підвищуйте свій рейтинг і вигравайте (або програвайте) по-справжньому! Грайте в шахи з друзями сам на сам, вивчайте шахові трюки з купою головоломок, зустрічайтеся з супротивниками в онлайн-режимі... або змагайтеся з одним із найсильніших шахових рушіїв, Stockfish! Боріться за контроль над центром, дійте обережно і завжди захищайте свого короля — зрештою, лише одна сторона переживе загибель монарха!