Fool's Pub
"Кому цікаві прості та нудні карткові ігри? Є набагато цікавіші способи провести час за картковим столом. Що цікавого в грі без ризику? Виберіть стіл. Виберіть гру. Обирайте опонентів. Почніть гру і спробуйте залишитися в живих останнім, щоб забрати всі гроші. Все залежить від удачі, блефу та ставок. Відчуваєте запах пороху? Можливо, у когось із ваших опонентів не було виграшної комбінації в цьому раунді. Ви впевнені, що не опинитеся в такій же ситуації наступного разу? Ви готові випробувати свою удачу? Паб Брехуна може стати вашим першим кроком на шляху до успіху та багатства, а може стати останнім місцем, де ви переступите поріг цього закладу. Тут на вас чекає безліч авантюристів. Не проґавте свій шанс. Зацініть нову захоплюючу гру від команди NOSTRA.GAMES. Покажіть усім, хто насправді тут господар! "