Knowledge, or know Lady
Knowledge, or Know Lady is a live-action romance simulation where you, by some ridiculous twist of fate, become the only guy at an all-girls university! Step into this first-person love comedy adventure, where sweetness and chaos await on campus. Under relentless charm offensives from a group of gorgeous girls, will you stay loyal to the one you love? Or enjoy the attention from everyone? Or maybe… resist temptation and proudly shout, “Ladies! Stop distracting me from studying!” — The legend of your time at the girls' university is yours to write. First-Person Perspective — Total Immersion Filmed entirely from a first-person view to boost immersion, putting you right in the middle of the action and romance. Multiple Routes, Endless Endings Say goodbye to predictable love stories! Besides classic single-heroine endings, explore double routes, multiple love stories, or defy human limits with the ultimate "Lone Wolf at a Girls' School" ending. Innovative Gameplay, Unpredictable Plot Beyond standard dialogue choices, collect quirky items hidden around campus. These will play a crucial role in unlocking secret scenes and shaping your destiny. Stunning Cast, Ultimate Romance Get swept away in the youthful atmosphere of campus life, as six charming heroines — each with their own distinct personality — bring you a truly unforgettable romantic adventure.