KALIMBA
“Beautiful, wonderfully designed, thoughtful and thought-provoking… 10/10” Official Xbox Magazine “One of the biggest treats I have had all year… 9/10” God is a Geek Jump, switch and fly your way through mind-bending subterranean puzzles in this stunning new platforming adventure from the award-winning Press Play! The island of Kalimba has been cast into darkness by an evil shaman, and your totems must journey from the underworld to the heavens in order to restore light to the land. Play solo or share a couch co-op challenge that Official Xbox Magazine called ‘magical’. Download Kalimba now and begin your adventure!