Banner Saga Trilogy
Weave your own thread through this epic strategy RPG adventure. Guide your caravan across the landscape of a breaking world, where tough choices, bold leadership decisions, wise use of resources and skillful battle tactics all matter in this desperate struggle for survival. - Beautifully hand drawn combat sequences and animations, accompanied by an evocative score from Grammy-nominated composer Austin Wintory, will immerse you into a fantasy realm inspired by Norse mythology. - Choose from 48 playable characters from 4 different races and 40 classes, each with unique abilities and upgrade options. - Strategic combat with consequences where victory or defeat and even the permanent loss of a character depends on which characters you choose to take into battle. - Your role in building and managing your caravan as you travel the vast landscape is critical to not only your own survival but the survival of an entire civilization.