KlabaterToiminta ja seikkailu
Weedcraft Inc: Weedcraft Inc explores the business of producing, breeding, and selling weed in America, delving deep into the financial, political, and cultural aspects of the country's complex relationship with this troublesome and promising plant. An important, controversial topic presented in an insightful and detailed manner, Weedcraft Inc presents a challenge to those who would rule the reefer, offering a series of diverse scenarios and unique characters to work with (or around) as your budding empire grows. Heliborne: Pilot the best military helicopters in the world – from the classic machines of the 1950's to the modern 21st-century gunships. Fly missions with your friends and compete with other players in dynamic multiplayer modes! Become a part of the modern battlefield, support the movement of ground forces, perform assaults, and protect supply lines. Heliborne marks the grand return of a nearly forgotten genre – combat helicopter action games! You'll get to dive into historical conflicts in single-player historical missions, explore vast maps inspired by real-world locations, and engage in ruthless air-to-air and air-to-ground combat.