Pool 8 Ball 2020
Pool 8 Ball comes back in an 2021 XBox One Specifically designed version. Controls have been totaly revamped to make best use of gamepad and new tables and sceneries have been added. Pool 8 Ball 2021 is the most realistic and closest to reality billards simulation available on store. It features: Highly realistic physic engine Ball react to cues impulse the way they would in reality and you can achieve in this billiard game all ball effects you would do on real pool tables. Very accurate controls and targeting Controls are designed to be intuitive and simple but yet allow you show off all your billards techniques including back spin, top spin, left/right spins and more. 3 different sceneries and 5 different tables Choose graphic environment you wish to play Top AI Player Computer player is beatable but still very good, you'll see! 3D/2D Views Swith easily duing pool game between 2D and 2D views Enjoy!