Duskfade
Shatter the shackles of time as you jump, swing, and slash through a fantastic world in this love letter to classic 3D action platformers. Zirian, accompanied by his mechanical Cuckoo, must save his sister from a mysterious Clock Tower that has plunged the land into eternal night. Master a seamless blend of dynamic platforming and fast-paced combat. Jump, dash, grapple, and glide your way through thrilling challenges that rekindle the magic of classic action platformer favourites.