Burnhouse Lane
Burnhouse Lane tells the story of Angie Weather, a one-foot-in-the-grave agency nurse attempting to complete five impossible tasks in order to win her life back. It’s a story about death, friendship, and everlasting hope that no matter how bad things get there is always a reason to go on. From Harvester Games, the makers of The Cat Lady (2012), Downfall (2016), and Lorelai (2019), comes a brand new horror experience that will not only take you to some truly dark places but will also make you smile and cry and question life and all the things we take for granted. Burnhouse Lane mixes elements of classic adventure games, choose-your-own-story (Telltale's The Walking Dead series) with light survival horror shooting mechanics inspired by Silent Hill and Resident Evil series where ammo is sparse, enemies hit hard and every shot counts.