Bunny Bundle
Bunny Bundle includes the following products: 1. Bunny Parking The city, surrounded by the Great Carrot Wall, is only rumored about it. Some cars that dared to drive through it are stuck forever in the parking lot. And then the residents of the city come to the rescue - Bunnies. Play alone or with friends in cooperative mode, helping the car get out of the parking lot, remove badly parked cars which blocks your way. To move the car you will have to kick it. Become a great car kicker! 2. SokoBunny Lost in the mountains, the working village continues to work for the benefit of the universe. Orders for cargo continue to arrive and local bunnies no longer cope with the tasks. They sent you to the cargo village to help organize all the goods in their place at the warehouse, but you will have to work hard for this. You can choose between 3 levels of difficulty of the warehouse, relax with the locals, swim, jump and of course kick. You only have your powerful paws for cargo kicks and you can do it!