Top Gun Global War
NATO forces are now engaged in high-intensity conflict against their historic enemies. As a pilot in NATO's unified command, you will fly the best Western fighter planes (Rafale, F18, F22, F35) and lead a squadron of allied aircraft (Typhoon, Mirage, etc.). Together, you will have to neutralize enemy fighters as well as targets on land and at sea, in a variety of weather conditions. Thanks to the advanced realism of its physics engine and high-definition graphics, you will experience all the sensations of a modern Western fighter pilot.