The Wild Eight
The mysterious plane crash was only the beginning. Eight survivors are stranded in the middle of an unforgiving frozen wilderness of Alaska. Don’t let it consume you. Find out the truth. Survive and live to tell the tale of The Wild Eight. In The Wild Eight, always be on the move — it is your only way to survive and find out what happened with this mysterious place. Explore and Survive Embark on an adventure into the ruthless arctic wilderness and uncover the truth behind a mysterious plane crash that left its surviving passengers to die. Hunt or Be Hunted Gather resources, craft and improve your equipment at the camping site, escape blizzards and fight deadly beasts that lurk in the woods. Loot Find supernatural anomalies, strange laboratories and abandoned facilities, full of useful loot and things that don’t belong to this world.