The Escapists + The Escapists 2
Start plotting your next escape as The Escapists and The Escapists 2 get locked up together in a double pack! The Escapists is a unique prison sandbox experience with lots of items to craft and combine in your daring quest to escape captivity. With ten challenging prisons to navigate, you’ll need to sneak, craft and fight for your way to freedom! The Escapists 2 is breaking out with more crafting, combat and convict customisations as you evade captivity…again! With up to 4 player Jump online or gather round a couch with up to 3 other criminals for online or local multiplayer. You’ve done the crime, but can you avoid doing the time? Enjoy 2 player local split screen co-op or online with up to four convicts!