Sparkster makes his triumphant arrival on next-gen consoles with Rocket Knight, an updated, hi-definition entry in the classic 2D side-scrolling rocket action series. Our favorite opossum hero returns home after 15 years to find the kingdom of Zephyrus in shambles. Use your wits and Sparkster’s trusty rocket pack to dodge and defeat a menacing wolf army threatening the lives of his people.