Rayland
Redirect the course of a light beam across tricky isometric puzzle stages! The inhabitants of Rayland use the energy from the Domus to survive, and to transport this energy they use a Reflectus, a type of equipment that reflects the rays to other Domus. Your mission is to help the inhabitants of Rayland to transport the energy of the Domus through the various lands contained in the path. For this, you must correctly position the Reflectus and rotate them so the energy rays reach the necessary Domus. Rayland features a variety of brain teasers about reflecting a beam of light around an isometric playfield from one point to another. The emitter and receiver are stationary, and it’s your task to reposition mirror-like reflector panels to direct the course of the beam. Gameplay is simple, but the challenge is increasingly high. Do you have what it takes to clear them all?