GUNBARICH
Schiet en weer vijandelijke kogels af! Dit is een blokbreker schietspel boordevol items en verassingen. GUNBARICH is een blokbreker schietspel dat in 2001 in arcades zijn debuut maakte. Breek alle blokken op het level te voltooien door met de flipper de roze bal (puck) te schieten. Voorzichtig! Je verliest als je tijd op is of als de puck onder uit het scherm valt. De flipper is er niet alleen om de puck af te schieten, hij kan ook vijandelijke aanvallen afweren! De vijand raken met hun eigen kogels die je afweert brengt enorm veel schade toe. Gebruik de rechts en links knoppen om de richting van de puck en vijandelijke kogels die op de flipper komen te besturen. Het spel heeft opties zodat je het kunt instellen naar jouw wensen. Kies welke moeilijkheidsgraad je wilt, max levens, max doorgaan, besturingsknoppen, item val snelheid, vijandelijke kogel snelheid, flipper snel afvuren functie, en meer zodat het spel precies op jou is afgestemd. En vergeet niet over de nieuwe online rankings! Heb jij het in je om de beste GUNBARICH ter wereld te worden? Karakters: Kleine grootse tovenaar Marion - Magie is mijn specialiteit! Kracht: ★ Snelheid: ★★ Magie: ★★★ Vliegende Piraat Grutan - Kracht is leven! Kracht: ★★★ Snelheid: ★ Magie: ★★ Opties: Speel in de verticale scherm modus voor dat nostalgische arcade gevoel! Je kunt levens tussen de 1 en de 9 instellen, maar doorgaan kun je instellen van 0 tot oneindig. De nieuwe optie "Regelen" stelt je in staat op de item val snelheid en de vijandelijke kogel snelheid langzamer te maken. Je kunt hier ook de snel afvuren functie van de flipper aan of uit zetten. SCORE ATTACK: Deze nieuwe modus heeft een vaste moeilijkheidsgraad en aantal levens. Alleen voor serieuze deelnemers! Dien je eigen highscores in en ga de strijd aan met spelers over de hele wereld! Online rankings kun je bekijken in het opties menu.