Xtreme Drift Racing Simulator
Strap in and hit the dirt. Xtreme Drift Racing Simulator puts you on grueling mud rally tracks where every slide counts and every second matters. No opponents — just you, the course, and the clock. Race across challenging off-road stages under ever-changing conditions: blazing sun, dramatic sunsets, pitch-black night, heavy rain, and thick fog. Each condition transforms the track beneath your wheels, demanding you adapt your driving on the fly. Push hard, but drive smart. Every collision, every wall clip, every rough landing damages your car — and that damage costs you time. The perfect run is both clean and fast. Can you manage both? Features: - Time attack racing across multiple mud rally environments - 5 dynamic weather conditions that change how the track handles - Realistic damage system — protect your car to protect your time - Multiple vehicle classes, each with unique handling on wet terrain - Progressively harder stages that test your limits at every turn Chase the perfect lap. Shave off that last tenth of a second.