Tiny Little Farm (Xbox Series)
Anna receives a heartfelt letter from her grandpa, revealing that her grandmother is in poor health and they can't afford treatment in town. He asks Anna to take care of their cherished family farm while they focus on her grandma's recovery, trusting her to keep the farm alive during this difficult time. Manage your own farm, growing a variety of crops in this exciting game. Tackle unexpected challenges, from fussy customers to pesky crows eager to steal your harvest. Master a wide selection of culinary recipes using the fresh produce from your grandparents' farm. Take care of the animals and enjoy a bit of fishing to unwind while your dishes simmer on the stove. And don’t forget to end your day relaxing under the shade of trees you’ve planted with your own hands.