Tangram Puzzle INFINITE - PC & XBOX
Tangram Puzzle INFINITE+ is a great logic traditional dissection puzzle made of a square divided into pieces that can be arranged to match particular designs. ° You can easily learn to master Tangram through the beginner Mode then move on to the Expert And Bundles. ° Solving Tangrams puzzles helps reinforce existing connections between our brain cells, decrease feelings of anxiety, increase mental well-being and There are many benefits to playing : They can be used to develop problem-solving and logical thinking skills, perceptual reasoning , visual-spatial awareness, creativity and many mathematical concepts such as congruency, symmetry, area, perimeter ... Play Tangram Puzzle INFINITE+ to train your brain and develop your logic every day! 🛑 No third party Ads, no tricks. Just pure Puzzle Solving fun! HOW TO PLAY : 🔸 Select a Mode - level. 🔸 Drag polygon pieces and place them in the correct area. 🔸 Blocks can't be rotated. 🔸 No time limits. Tangram Puzzle INFINITE+ comes with Xbox controller Support on PC. PC : - [ Mouse ] - [ Keyboard ] : Using arrows to move the cursor and Space bar to Select and Submit. - [ Controller ] : Left Stick to control the Cursor and Button A to Select and Submit. Xbox : - [ Controller ] : Left Stick to control the Cursor A Button to Select and Submit X To Go Back Tablets and Other devices : - Touch Screen Supported.