NAMCO MUSEUM ARCHIVES Volume 1
■Bevat 11 titels! Naast 10 klassieke Namco-titels, waarvan sommige nooit eerder zijn gelokaliseerd in het westen, is er ook als extra een versie van 'Pac-Man Championship Edition' in NES-stijl toegevoegd! (Inbegrepen titels: Galaxian, Pac-Man, Xevious, Mappy, Dig Dug, The Tower of Druaga, Sky Kid, Dragon Buster, Dragon Spirit: The New Legend, Splatterhouse: Wanpaku Graffiti en Pac-Man Championship Edition) ■Uitgerust met handige moderne functies! Handige functies zoals 'opslaan', waarmee je de game op elk moment kunt onderbreken en 'opnieuw spelen', waarmee je op het allerlaatste moment opnieuw kunt beginnen.