Cat&Rabbit Pizza Farming
In this cozy cooking game, you’ll grow ingredients, prep toppings, and serve up perfect pizzas. Pick your character (cat or bunny), and your fluffy friend will run the local market while you handle the hustle. Each day starts slow – you can water crops, harvest goodies, slice toppings, or run to the market. But once the restaurant opens (whether you're ready or not), orders start rolling in fast! Mix dough, blend sauce, chop veggies, and get those pizzas in the oven before time runs out. The more you play, the more upgrades you unlock – like faster machines, more ingredient storage, and ovens that bake three pizzas at once. Orders get bigger, days get busier, but with your upgraded kitchen, you’ll be tossing out masterpieces like a pro. No rush though. Just don’t let the pizzas burn.