REPLACED
An Unforgettable Narrative Adventure Face the consequences of Phoenix Corporation's actions through the eyes of its own creation, R.E.A.C.H.—an artificial intelligence trapped in a human body. Navigate a world steeped in corruption, where body parts are traded like currency and humanity withers with every transplanted organ. Confront the Corporation—and the truth behind your creation. Retro-Futurism Reimagined The world of REPLACED is brought to life through a signature 2.5D style: best in class pixel art enhanced by modern depth-of-field, lighting, and cinematic visual effects. Combined with a moody, synth-driven soundtrack, REPLACED delivers a thick, immersive atmosphere that pulls you into a fractured timeline where everything that could have gone wrong, did go wrong. Can an AI become human? Every character R.E.A.C.H. meets, every story told, and every Phoenix Corporation agenda exposed raises a question: what defines us as human? Find your own answers exploring the world of the Disposals—the outcasts of Phoenix-City—filled with gray morality, unexpected twists, and raw emotions. Sleek, Immersive Action Survival in Phoenix-City requires more than just answers. Navigate crumbling districts and neon-lit alleys with fluid, cinematic movement. When the shadows bite back, engage in brutal combat that emphasizes impact and atmosphere over pure sport. Experience a seamless blend of exploration, platforming, and combat encounters as this neo-noir thriller unfolds. Key Features - A Signature Art Style – Witness a visually striking dystopian world where best in class pixel art meets modern 3D effects, creating a unique and immersive 2.5D perspective. - A Deep, Emotional Narrative – Step into the role of R.E.A.C.H. and navigate an alternate 1980s America. Explore dark conspiracies and the weight of human survival in a world reshaped by nuclear disaster. - Fluid, Cinematic Combat – Master a fluid blend of precise melee strikes and ranged gunplay. Every attack, counter, and dodge is defined by stylish, impactful animations designed to keep you in the flow of the game. - Atmospheric Exploration – Navigate the decaying suburbs and neon-lit streets of Phoenix-City: from underground complexes and secret laboratories to the slums where the American Dream has failed. Uncover the secrets of an oppressive regime and engage with a cast of morally complex characters in a city ruled by greed. - Moody, Synth-Driven Score – Immerse yourself in the tension of a dystopian world with an original soundtrack that enhances every cinematic beat and emotional revelation.