Panda Keeper (Xbox One)
Get ready for the most important mission in the zoo: making sure the laziest and most adorable panda in the world reaches its favorite bamboo! In Panda Keeper, you take on the role of the keeper and must use logic, patience, and a bit of strategy to push the big fluffy buddy around the enclosure without getting him stuck in tight corners. Each level is a new habitat filled with rocks, fences, and corridors that turn a simple “little push” into a delightful brain teaser. With 30 short and clever stages, the game is perfect for relaxing while keeping your mind active. There’s no ticking clock, no pressure — just you, the panda, and that magical moment when everything lines up perfectly… and he finally sits down happily to munch on bamboo. Made a wrong move? No problem! Use Undo to test new ideas or Restart to begin fresh. Here, experimenting is part of the fun. Cute, clear, and satisfying, Panda Keeper is perfect for anyone who loves calm puzzles, strategic challenges, and the simple joy of seeing a well-fed panda at the end of each level.