Lunar Lander Beyond
As a newly appointed captain of the Pegasus corporation, you must guide a roster of colorful pilots, eclectic advisors and state-of-the-art landers through a taxing series of missions. Deliver cargo, retrieve resources, and rescue stranded pilots as you navigate a mysterious universe of moons and planets. It’s a thankless job, replete with tension and danger, and it takes a psychological toll on your crew. But someone has to keep this unseen lifeblood of the interplanetary economy moving. When a mysterious portal appears, leading to a strange, unexplored planet, you will find you are on a collision course with some sinister truths that lie unseen behind the universe. Poor flying and fatigue will stress your pilots, and can lead to sensory illusions … the bane of long-haul solo pilots. They may start to see things that may not be real – is that a mine or a fish? And what’s with those celestial pink elephants?! With multiple pilots, four ships and a dozen upgrades to collect, you can get the job done if you can manage it all … if not, the stakes are high, and not just for your career.